Istorija

Mūsų kontaktai

Mūsų įmonė viena iš pirmųjų privačių organizacijų Lietuvoje pradėjo savo veiklą 1999 m., įmonė buvo žinoma kaip „Rokiškio dezinfekcija“. Nuo pirmų įmonės gyvavimo dienų veiklos pobūdis teoriškai nesiskyrė nuo dabartinės mūsų veiklos, įmonė užsiėmė pastatų ir kitų objektų dezinfekcija, dezinsekcija ir deratizacija. Įmonė savo veiklą vykdė Rokiškio rajone, aptarnaudama tokius miestus kaip Rokiškis, Kupiškis, Juodupė, Kazliškis, Panemunėlis, Obeliai, Kamajai, Kriaunos.

2001 m. keitėsi įmonės juridinis statusas, o tais pačiais metais įmonė, plėsdama savo veiklą, įsteigė naują skyrių, kurio tikslas buvo kenkėjų kontrolės paslaugas pritaikyti fiziniams asmenims, tai yra Rokiškio miesto gyventojams.

2010 m. pasikeitė įmonės valdyba ir buvo iškelti nauji tikslai, kurių planuose buvo investuoti papildomas lėšas į įmonės plėtrą. Siekdami suteikti įmonei naują veidą, tais pačiais metais įmonė buvo perregistruotą į UAB „Dezinfekcijos paslaugos“, tuo buvo norima parodyti, kad įmonės veiklą planuojama vykdyti ir kitose Lietuvos apskrityse. UAB „Dezinfekcijos paslaugos“ siekdama Lietuvos rinkai pasiūlyti kokybiškas, novatoriškas ir konkurentabilias kenkėjų kontrolės paslaugas didžiausią investicijų dalį skyrė personalui, mokymams, įrenginiams ir reklamai.

2011 m. įmonė įrodė, kad siūlomos kenkėjų kontrolės paslaugos yra kokybiškos ir atitinka pirkėjų lūkesčius ir savo paslaugas pradėjo teikti Rokiškio, Anykščių, Kupiškio, Zarasų, Visagino rajonuose.

2012 m. UAB “Dezinfekcijos paslaugos” įgyvendindama strateginius tikslus ir siekdama tapti kuo lengviau pasiekiama klientams, kaimyninei buveinei Zarasų mieste, atidarė naujo įmonės padalinio duris.

Šiuo metu įmonės struktūra ir suplanuotas personalo darbas leidžia vykdyti veiklą visoje šiaurės rytų Lietuvos dalyje. Taip mūsų įmonės paslaugomis jau gali mėgautis tokie miestai kaip Panevėžys, Utena, Vilnius.

Dabartinė pasaulinė verslo aplinka reikalauja iš verslo dalyvių teikti žmonėms kuo efektyvesnes, kokybiškas ir novatoriškai subrendusias kenkėjų kontrolės paslaugas, dėl to jau šiandien įmonė įgyvendina šiuos vidinius aplinkos gerinimo darbus ir tikslus:

  • – vedami nuolatiniai personalo mokymai tam, kad būtų užtikrintas profesionalus aptarnavimas;

  • – atnaujinamas naudojamas inventorius, kuris užtikrins profesionalų ir optimalų paslaugų tiekimą;

  • – kartu su pilna įmonės procesų dokumentacija, užtikrinančia aiškų supratimą apie įmonės teikiamas paslaugas ir galimybes, įmonėje šiuo metu diegiama kokybės vadybos sistema ISO 9001;

  • – didinama įmonės aptarnaujama teritorija, taip siekiama būti pasiekiamiems kuo didesniam klientų ratui;

  • – siekiant patenkinti kuo didesnį klientų poreikį šiuo metu kuriama nauja klientų aptarnavimo sistema internete.